Marianne - far far away

Monday, March 19, 2007

Träning

På gymmet där jag och Andreas går är det en personlig tränare som alltid springer typ 20 km/h i säkert en timme och då tar hon alltid av sig till typ mini-shorts och sporttop! ="How-to-make-everyone-else-at-the-gym-look-like-fat-cows-and-it-works"

Nu duschar jag oftast hemma men innan duschade o bytte jag om på gymmet och då brukade hon ibland vara i omklädningsrummet. Hon svansade alltid runt naken hela tiden. Stod o torkade håret HELT NAKEN! Nu kanske det låter som att jag är rädd för nakenhet, men det handlar mest om att man blir VÄLDIGT medveten om hur man själv ser ut!

När man köpte medlemskap på gymmet så ingick det en sportmassage, en personlig tränare (1 gång) o lite annat roligt. Har inte använt det än, men nu sitter jag o tänker på att låta Naken-Lotta ge mig lite ideer till Beach 2007!

Mina favorit låtar när jag ska träna/svettas:
1. The Bodyrockers - I Like The Way You Move
2. Bodyrox - Yeah Yeah
3. Ilona - Un Monde Parfait
4. Bellini - Samba de Janeiro
5. Benny Banassi - Satisfaction
6. Eric Prydz - Call On Me
7. Missy Elliott - 4 My People
8. Paffendorf - Where Are You
9. Groove Coverage - Holy Virgin
10. Alice DJ - Back In My Life

Ja där ser man! Man märker på sin musikstil hur gammal man är!

eng: Just a short story about one of the instructors at our gym, who knows ="How-to-make-everyone-else-at-the-gym-look-like-fat-cows" =) And then a list of the music that I enjoy working out to!

Labels: , , ,

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home